Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба на антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Загуба на антифриз

    Скоро си гледах антифриза и видях, че е паднал под минимума та налях. И сега го гледам пак е малко под минимума след 200-300 км каране. Колата не пуши и не загрява над нормалното ако не я настъпвам зверски, а даже и тогава като пусна климатика си се нормализира. За течове не съм много сигурен, но доколкото видях нямаше. Възможно ли е от ползването на климатика да ми се изпарява антифриза?
    *edit: Забравих да напиша с 1.9 115 коня съм.
    2005 156 1.9 JTD 115
    2004 GT 2.0 JTS 165

  • #2
    Първоначално публикувано от kirekchiev Покажи съобщение
    Скоро си гледах антифриза и видях, че е паднал под минимума та налях. И сега го гледам пак е малко под минимума след 200-300 км каране. Колата не пуши и не загрява над нормалното ако не я настъпвам зверски, а даже и тогава като пусна климатика си се нормализира. За течове не съм много сигурен, но доколкото видях нямаше. Възможно ли е от ползването на климатика да ми се изпарява антифриза?
    *edit: Забравих да напиша с 1.9 115 коня съм.
    Изпарява се само водата в антифриза. С климатик, без - все тая. Може да доливаш само дестилирана вода. Ако е само изпарение разбира се.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kirekchiev Покажи съобщение
      Скоро си гледах антифриза и видях, че е паднал под минимума та налях. И сега го гледам пак е малко под минимума след 200-300 км каране. Колата не пуши и не загрява над нормалното ако не я настъпвам зверски, а даже и тогава като пусна климатика си се нормализира. За течове не съм много сигурен, но доколкото видях нямаше. Възможно ли е от ползването на климатика да ми се изпарява антифриза?
      *edit: Забравих да напиша с 1.9 115 коня съм.
      Колега прегледай мъркучите на радиатора в работещо и загряло състояние ,горния с бързата връзка и долния долу в дясно
      147 ли е или 156
      Алфа 147 jtd
      115 k.s.
      2002 год

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kirekchiev Покажи съобщение
        Скоро си гледах антифриза и видях, че е паднал под минимума та налях. И сега го гледам пак е малко под минимума след 200-300 км каране. Колата не пуши и не загрява над нормалното ако не я настъпвам зверски, а даже и тогава като пусна климатика си се нормализира. За течове не съм много сигурен, но доколкото видях нямаше. Възможно ли е от ползването на климатика да ми се изпарява антифриза?
        *edit: Забравих да напиша с 1.9 115 коня съм.
        Ако нямаш теч отнякъде,кръгът се стеснява.Антифризът е изчезнал през:
        1.Капачката на раширителният съд.
        2.Картерът.
        3.Ауспухът.
        4.Някой може да добави...
        Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

        Comment


        • #5
          Със 156 съм фейслифт. Аз доливах концентрат, а не дестилирана вода. Може би следващия път като се наложи ще долея вода. А за теч може и да не съм видял както трябва - все пак не съм толкова навътре в нещата още. През ауспуха няма нищо, а за маслото знам, че ще си промени цвета ако в него влиза антифриз. Сега е почти за смяна и си е тъмно както си трябва, когато е за смяна.
          2005 156 1.9 JTD 115
          2004 GT 2.0 JTS 165

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kirekchiev Покажи съобщение
            Със 156 съм фейслифт. Аз доливах концентрат, а не дестилирана вода. Може би следващия път като се наложи ще долея вода. А за теч може и да не съм видял както трябва - все пак не съм толкова навътре в нещата още. През ауспуха няма нищо, а за маслото знам, че ще си промени цвета ако в него влиза антифриз. Сега е почти за смяна и си е тъмно както си трябва, когато е за смяна.
            Колега когато проверяваш колата за теч не си пускай климатика
            Ако имаш пластмасова кора под двигателя я махни и сложи нещо като картон ,за да видиш дали изобщо тече или проблема е другаде ,както колегата по горе е споменал
            Ако също така не си сменял скоро ангренажа комплект с водната помпа ,и там има вероятност нещо да не е наред
            Под таблото в средата провери за влажност по мокета с ръка ,макар че там вероятноста от теч на казанчето за парното е малка ,но все пак да си сигурен
            Алфа 147 jtd
            115 k.s.
            2002 год

            Comment


            • #7
              Благодаря, ще проверя тези неща. Иначе ангренжа и водна помпа са сменяни на 180к километра от стария собственик. Сега е на 220 000 почти и мисля на по-следващата смяна на маслото да направя това пълно обслужване, което ще е на 230 000км. До колкото знам на 50-60 хиляди километра горе-долу се подменят тези консумативи. Поправете ме ако греша.
              2005 156 1.9 JTD 115
              2004 GT 2.0 JTS 165

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kirekchiev Покажи съобщение
                Благодаря, ще проверя тези неща. Иначе ангренжа и водна помпа са сменяни на 180к километра от стария собственик. Сега е на 220 000 почти и мисля на по-следващата смяна на маслото да направя това пълно обслужване, което ще е на 230 000км. До колкото знам на 50-60 хиляди километра горе-долу се подменят тези консумативи. Поправете ме ако греша.
                Не вярвай на стар собственик. Виж дали нямаш намокряне на ремък (ангренажен). Антифризът стои мазен

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kirekchiev Покажи съобщение
                  Скоро си гледах антифриза и видях, че е паднал под минимума та налях. И сега го гледам пак е малко под минимума след 200-300 км каране. Колата не пуши и не загрява над нормалното ако не я настъпвам зверски, а даже и тогава като пусна климатика си се нормализира. За течове не съм много сигурен, но доколкото видях нямаше. Възможно ли е от ползването на климатика да ми се изпарява антифриза?
                  *edit: Забравих да напиша с 1.9 115 коня съм.
                  Колега не бързай да се притесняваш.Кромата,която карах нивото седеше на минимума в казанчето.Колкото и пъти да доливах,все там падаше.Накрая я оставих на минимум,и така си и остана с месеци и години-по надолу не падаше.Не си го обяснявам,но е факт.Като долея за некакви си 100-200 км,отиваше на минимум,и до там.Така я карах години,преди да я бракувам,заради корозия по задните калници,и други дребни неща,заради немърливостта на баща ми,и сестра ми-от яд!Сега ме е яд де,че я дадох.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                    Колега не бързай да се притесняваш.Кромата,която карах нивото седеше на минимума в казанчето.Колкото и пъти да доливах,все там падаше.Накрая я оставих на минимум,и така си и остана с месеци и години-по надолу не падаше.Не си го обяснявам,но е факт.Като долея за некакви си 100-200 км,отиваше на минимум,и до там.Така я карах години,преди да я бракувам,заради корозия по задните калници,и други дребни неща,заради немърливостта на баща ми,и сестра ми-от яд!Сега ме е яд де,че я дадох.
                    Обяснението е в клапана на капачката, който вероятно е отварял при по-ниско налягане от нормалното.

                    По-малко вероятно е да си имал и друг пробив, който се е отварял само при по-високо от някакво налягане.

                    Когато си оставил по-голямо количество газова фаза в казанчето, налягането е спряло да достига въпросния праг и течът е изчезнал.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:27.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Не вярвай на стар собственик. Виж дали нямаш намокряне на ремък (ангренажен). Антифризът стои мазен
                      Няма течове, колата е проверена. Единственото логично за мен обяснение е изпаряването на водата от антифриза през лятото. А за стария собственик съм склонен да му вярвам, понеже си поддържам връзка с него пък и колата е била обслужвана редовно и на време при моя майстор.
                      2005 156 1.9 JTD 115
                      2004 GT 2.0 JTS 165

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Обяснението е в клапана на капачката, който вероятно е отварял при по-ниско налягане от нормалното.

                        По-малко вероятно е да си имал и друг пробив, който се е отварял само при по-високо от някакво налягане.

                        Когато си оставил по-голямо количество газова фаза в казанчето, налягането е спряло да достига въпросния праг и течът е изчезнал.
                        Логично!

                        ---------- Post added at 13:44 ---------- Previous post was at 13:42 ----------

                        Първоначално публикувано от kirekchiev Покажи съобщение
                        Няма течове, колата е проверена. Единственото логично за мен обяснение е изпаряването на водата от антифриза през лятото. А за стария собственик съм склонен да му вярвам, понеже си поддържам връзка с него пък и колата е била обслужвана редовно и на време при моя майстор.
                        Карай си колата,и си проверявай,дали не ти намалява нивото,без да доливаш.

                        Comment


                        • #13
                          Това със определеното налягане вероятно е реалната логика, веднъж долях до max-а и след 100 км. се беше изпарило до половината. Седях и недоумявах. Долях отново, но до Min и вече 400 км. от тогава не мърда, може би минимално. Явно ако е до max-а не е добре, така го разбирам. Почти не влязох във филма с течовете или най-страшното - смесването с маслото, а то явно наистина зависи от определено ниво. Въпрос на познаване на автомобила, аз съм втора седмица със 156 и още не съм му научил "чалъмите". Ама това с бензина вярно на моменти вбесява, според наклона може да ти изчезне цяло деление, ама цялото. Иначе други кусури - никакви. Чашки си взех от тия държачки м/у кората и стъклата и съм топ. И обожавам тоя махагон, при мен всичко е stock без плейъра.
                          Last edited by Ali.Sali; d.m.y г., 22:14.
                          Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                          Comment

                          Working...
                          X